امير از يك تيم ايتاليايي پيشنهاد دارد
 
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 14:17 ::  نويسنده : امين خان

جام جم آنلاين:خب، لابد خوشحالي كه بهترين زننده سرويس شدي؟

قسمت اين بود، اما باور كنيد اگر هر 6 كاپ انفرادي را هم به من مي‌دادند، آنقدر لذت و اهميت نداشت كه تيم ما روي سكو مي‌رفت، من با تلخكامي هر چه تمام‌تر براي گرفتن كاپم جلو رفتم.

سطح بازي‌ها بالا بود يا تيم ما بد بازي كرد؟

تيم ما خيلي خوب بود، اما يك بازي بد، ما را از كسب افتخار دور نگه داشت. مسابقه با آمريكا بدترين بازي عمر ما بود.

اما ايراد اصلي تيم شما، نداشتن تاكتيك بود.

ببينيد، تيم ما از نظر تكنيكي ضعيف بود و وقتي دريافت‌ها نرسيد سرعت از تيم گرفته شد و ما بناچار به پاس‌هاي كنار آنتن روي آورديم و بازي ما يكنواخت شد.

كوچينگ تيم ايراد نداشت؟

(با خنده)‌ كوچينگ آقاي ست كوويچ بد نبود مربيان ديگر هم بودند، شق‌القمر نمي‌كردند.

ولاسكو شما را براي تيم ملي فراخواند، از اين بابت چه احساسي داري؟

زانويم بشدت درد مي‌كند و هر روز با مسكن كاهش‌دهنده التهاب و دردهاي زانو به ميدان مي‌رفتم و معده‌ام به هم ريخته است، بايد ببينم نظر دكتر جلال عاملي چيست،‌ نمي‌توانم نسبت به سلامتم بي‌تفاوت بمانم و به سرنوشت محمد محمدكاظم دچار شوم، اصلا شايد زانويم را عمل جراحي كنم.

پيشنهادي از تيم‌هاي خارجي نداشتيد؟

لئوناردو كه يك برزيلي دست‌اندركار ترانسفر بازيكنان است و ستارگاني چون استانلي و لويي بال را جابه‌جا كرده است، به آقاي ست‌كوويچ گفت كه براي «غفور» يك تيم ايتاليايي دارم، اما هنوز قراردادم با باريچ اسانس كاشان يك سال مانده و بايد ببينم چه پيش خواهد آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







هواداران امير غفور
عشق فقط امير غفور سلطان جديد واليبال ايران
درباره وبلاگ

سلام دوستان من با توجه به علاقه شديدي كه به امير غفور دارم اين وبلاگ را براي دلگرميشان و همچنين هواداران ايشان ساخته ام نظر يادتون نره شما هم اگر از طرفداران امیر هستید میتوانید نویسندا این وبلاگ باشید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 779
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1